بررسی اجمالی گزینه های تحویل

وودمارت روش‌های حمل و نقل ایده‌آلی را برای هر نیازی ارائه می‌دهد. چه با قیمت پایین از طریق DHL/Standard Parcel Post، چه با سرعت بیشتر از طریق DHL Express (فقط آلمان) یا UPS، و چه به طور خاص قابل اعتماد و ایمن توسط یک شرکت حمل و نقل آموزش دیده. و علاوه بر این، در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را خودتان از فروشگاه ما تحویل بگیرید. در این صفحه، مروری بر تمام روش‌های حمل و نقل موجود خواهید یافت.

۱. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

۲. شما یک پیام تأیید سفارش دریافت خواهید کرد

۳. منتظر رسیدن سفارش خود باشید

۴. سفارش خود را در محل پرداخت تحویل بگیرید

تعویض یا مرجوعی کالا

اگر محصول از کیفیت خوبی برخوردار باشد، خریدار حق دارد ظرف ۱۴ روز پس از اجرای قرارداد، قرارداد منعقد شده از راه دور را فسخ کند.

برای حفظ حق فسخ قرارداد، مصرف‌کننده باید بر حفظ محصولات در حالت اولیه خود نظارت داشته باشد. اگر دستگاه بدون تقصیر مشتری از بین برود، آسیب ببیند یا خراب شود، مشتری از فرصت فسخ قرارداد محروم نمی‌شود. اگر ارزش به دلیل باز کردن بسته‌بندی محصول یا بررسی عملکرد آن کاهش یافته باشد، این بدان معنا نیست که مصرف‌کننده نمی‌تواند درخواست بازپرداخت بنویسد.

اگر حداقل یکی از اجزای زیر وجود نداشته باشد، محصول پس گرفته نمی‌شود:

  • تجهیزات کاملاً مجهز؛
    رسیدی که خرید از فروشگاه آنلاین وودمارت را اثبات کند؛
    کارت گارانتی؛
    گواهی نقص که توسط بخش خدمات تهیه شده باشد.

    وجه کالا طبق ضوابط تعیین شده در قانون فعلی بازگردانده خواهد شد.

سوالات متداول

سفارش من هنوز نرسیده. کجاست؟

مشتری‌ای که به دلیلی ناراضی است، یک مشکل است، مشتری‌ای که ناراضی است اما نمی‌تواند دلیلش را دقیقاً مشخص کند، بدتر است. احتمالاً همکاری، ارتباط و بررسی‌های لازم وجود نداشته، فرآیندی مورد توافق یا مشخص با جزئیات لازم وجود نداشته است.

این استراتژی محتوا از همان ابتدا اشتباه بوده است. چشم‌پوشی از استفاده از لورم ایپسوم کمکی نمی‌کرد، الان هم کمکی نخواهد کرد. مثل این است که بگویید طراح بدی هستید، از متن کم‌رنگ‌تر استفاده کنید، در هر پاراگراف از ایتالیک استفاده نکنید. کاملاً درست است، اما این تمام چیزی نیست که برای بازگرداندن اوضاع به مسیر درست لازم است.

آیا در تعطیلات رسمی هم ارسال دارید؟

اگر اینطور فکر می‌کنید، چطور می‌توان برعکس عمل کرد؟ چگونه می‌توانید محتوا را بدون طراحی ارزیابی کنید؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون طرح‌بندی، بدون سبک، تمام آن چیزهایی که سیگنال‌های مهمی را منتقل می‌کنند که فراتر از متن صرف هستند، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تأکید، تأکیدهای غیرمستقیم، اولویت‌ها، تمام آن نشانه‌های ظریفی که جذابیت بصری و عاطفی نیز برای خواننده دارند. طرفداران سرسخت استراتژی محتوا ممکن است از استفاده از متن‌های بی‌ارزش اجتناب کنند، اما طراحان ممکن است بخواهند از آنها بخواهند که همراه با دسته‌های متنی که ارائه می‌دهند، شیوه‌نامه‌هایی ارائه دهند که با جهت طراحی مورد نیاز آنها هماهنگ باشد.

آیا به کد پستی من ارسال می‌کنید؟

مشتری‌ای که به دلیلی ناراضی است، یک مشکل است، مشتری‌ای که ناراضی است اما نمی‌تواند دلیلش را دقیقاً مشخص کند، بدتر است. احتمالاً همکاری، ارتباط و بررسی‌های لازم وجود نداشته، فرآیندی مورد توافق یا مشخص با جزئیات لازم وجود نداشته است.

این استراتژی محتوا از همان ابتدا اشتباه بوده است. چشم‌پوشی از استفاده از لورم ایپسوم کمکی نمی‌کرد، الان هم کمکی نخواهد کرد. مثل این است که بگویید طراح بدی هستید، از متن کم‌رنگ‌تر استفاده کنید، در هر پاراگراف از ایتالیک استفاده نکنید. کاملاً درست است، اما این تمام چیزی نیست که برای بازگرداندن اوضاع به مسیر درست لازم است.

آیا تحویل روز بعد برای همه سفارش‌ها امکان‌پذیر است؟

اگر اینطور فکر می‌کنید، چطور می‌توان برعکس عمل کرد؟ چگونه می‌توانید محتوا را بدون طراحی ارزیابی کنید؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون طرح‌بندی، بدون سبک، تمام آن چیزهایی که سیگنال‌های مهمی را منتقل می‌کنند که فراتر از متن صرف هستند، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تأکید، تأکیدهای غیرمستقیم، اولویت‌ها، تمام آن نشانه‌های ظریفی که جذابیت بصری و عاطفی نیز برای خواننده دارند. طرفداران سرسخت استراتژی محتوا ممکن است از استفاده از متن‌های بی‌ارزش اجتناب کنند، اما طراحان ممکن است بخواهند از آنها بخواهند که همراه با دسته‌های متنی که ارائه می‌دهند، شیوه‌نامه‌هایی ارائه دهند که با جهت طراحی مورد نیاز آنها هماهنگ باشد.

آیا برای امضا و تحویل کالا باید حضور داشته باشم؟

مشتری‌ای که به دلیلی ناراضی است، یک مشکل است، مشتری‌ای که ناراضی است اما نمی‌تواند دلیلش را دقیقاً مشخص کند، بدتر است. احتمالاً همکاری، ارتباط و بررسی‌های لازم وجود نداشته، فرآیندی مورد توافق یا مشخص با جزئیات لازم وجود نداشته است.

این استراتژی محتوا از همان ابتدا اشتباه بوده است. چشم‌پوشی از استفاده از لورم ایپسوم کمکی نمی‌کرد، الان هم کمکی نخواهد کرد. مثل این است که بگویید طراح بدی هستید، از متن کم‌رنگ‌تر استفاده کنید، در هر پاراگراف از ایتالیک استفاده نکنید. کاملاً درست است، اما این تمام چیزی نیست که برای بازگرداندن اوضاع به مسیر درست لازم است.